امروزه تمامی صنعت ها و کسب و کارها به سوی کار با شبکه های اجتماعی شتافته اند زیرا با اشتیاق بسیار خوبی که مردم جهان برای این شبکه ها نشان داده اند بازخورد بسیار بالایی دریافت میکنند.

البته با افزایش استفاده صاحبین کسب و کار از این شبکه ها و رسانه ها کار برای برندها بسیار سخت تر شده است باید حرفه ی بیشتری را در پیش بگیرند تا موفق باشند و توجه مخاطب را به خود جلب کنند. به همین دلیل سوال های پاسخ داده شده از سوی موفقان و متخصصان این برند را با هم مطالعه میکنیم تا کمکی باشد برای پیشرفت بهتر در سوشیال مارکتینگ.

در این مطلب قصد داریم نظر چندین متخصص را بررسی کنیم و استراتژی های موفق را با آنها ورق بزنیم.

source: pheromonesinc.com

حال بریم بخوانیم که ایت ترند های موفق میتوانند شامل چه چیزهایی میشوند؟

 

دیانا ریفلید استراتژیست رسانه های اجتماعی Harp Interactive

ریفلید با توجه به آمار استفاده مخاطبان از پیام رسان فیس بوک که تقریبا 1.2 میلیارد نفر هر ماه از پیام رسان استفاده میکنند و اضافه بر رسوندن پیام کار بازاریابی را هم در کنارش پیش میبرند و زمینه ای است مطمئن برای کسب و کار بهتر.

زیرا ویژگی های زیادی که در این شبکه تهویه شده است فرصت های فوق العاده ای را برای کسب و کارها ایجاد میکند.

 نیل شافر استراتژیست رسانه های اجتماعی و نویسنده

نیل شافر در سال 2018 به تمامی برندها این توصیه را کرده است که مسیر خودشون در شبکه های اجتماعی را دنبال کنند زیرا این عرصه قرار است بسیار کارآمد و ترند فوق العاده ای باشد. لذا این که در این عرصه هر فردی میتواند بیاموزد و کار را به صورت ایده  ای پیش ببرد.

 اگر شما می خواهید محتوایی را جمع آوری کنید و آن را برای نمایش برند خود مورد استفاده قرار دهید چرا از قدرت افراد تاثیرگذار بهره نمی برید؟

 

Marketing and Growth دیوید کریستوفر مدیر

من به عنوان یک مدیر میتوانم قطعا و با اطمینان کامل این را بگویم که اگر بتوانم در این روزها سرمایه ای را هزینه کنم حتما پول بسیار زیادی را برای شبکه های اجتماعی به کار میبرم و روی رسانه ها هزینه میکنم و توجه ام را بر روی کار برروی آنها میگذارم.

زیرا تبلیغات در فیس بوک و یا اینستاگرام پول زیادی را برای صاحب کسب و کار به دنبال خواهد داشت و اگر بدانید چگونه وارد این مزایده شوید و باهوش باشید تا آنرا به دست بگیرید بی شک موفق خواهید بود.

زیرا با خلاقیت شما و تنوع طلبی مخاطب میتوانید یک پکیج رسیدن به موفقیت برای خود بسازید.

The Social Media Hat مایک آلتون، نویسنده، بازاریاب محتوا و مدیر عامل

ار آنجایی که قابلیت استفاده از ویدئوهای زنده نظر مخاطبان را خیلی زیاد به خودش جلب کرده است و با توجه به آنکه اکثریت مخاطبان دیگر ارتباط زیادی با اینفلوئنسرهایی که روزمرگی های خود را با دنبال کننده ها به اشتراک میگذارند برقرار نمیکنند, ویدئوهای زنده تاثیر بیشتری میگذارند.

بنابراین من علاقه مندم که کیفیت ساخت ویدئو ها و توجه اینفلوئنسرها به محتوای آنها به مراتب بالا برود تا از محبوبیت بیشتری برخوردار شوید. در همین حین بسیار روی استوری های خود تمرکز داشته باشید زیرا بی شک پلتفرم دوست داشتنی خواهد بود.

Marketing Nutz پام مور از

دیگر تاثیر گرفتن از اشخاص معروف برای تبلیغات و معرفی برند میتواند هزینه ای بی جا برای کسب و کار شما باشد زیرا شما با استفاده از رسانه های اجتماعی میتوانید محتوای بهتر و خاص تری را با هزینه کمتری به دست مخاطب برسانید و حتی اگر از افراد معروف بهره میگیرید برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات لازم نیست که هزینه ای را بپردازید.

زیرا با استفاده 89درصدی مخاطبان از این شبکه ها بهتر ارتباط میگیرید و بهتر جواب دریافت میکنید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Mediatoday تنــهام تیــام اموزش اشپزی Green Fire Jose Maribel سایت ازدواج جوانان و مطالب همسرگزینی دانلود کتاب و خلاصه کتاب جدیدترین اخبار دنیای فوتبال. سخنی با دانش آموزان